6 Kas 2017

Temizlik Sonrası

Eski yazılarımın hepsini taslağa çevirdim, silmeye kıyamadım ama dursunlar da istemedim. Temiz bir başlangıç olsun diyeceğim ama ben aynı benken burası ne kadar temiz olur onu bilmiyorum. Kısa kısa yazacağım bazen atarlı bazen neşeli ne çıkarsa o gün içimden onlar dökülecek. Bugün nötrüm.

İşim çok, sağ olsun beynim de hiç susmuyor. Tuhaf bir suçluluk duygusu var içimde. Sanki bir şeyleri yanlış yapıyormuşum ve birileri bana kızacakmış gibi. Hata yapıyor hissi ile yaşamak, kararlar almak çok yorucu. Özgüvenimi düşürenlere selamlarımı sevgilerimi sunarım...

Bu hafta küçük bir tatile çıkacağım. Götüreceklerime karar vermedim, nereleri görmeliyim planlamadım. Yolda olmak fikri çok güzel, şu an tek motivasyon kaynağım o diyebilirim. Please god güzel geçsin istiyorum bu konuda desteğini esirgeme olur mu? 

Hadi kaçayım şimdilik, yine gelirim, görüşürüz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder